HTML

Szállodák erre-arra...

A blogon szállodai tapasztalataimat szeretném megosztani. Csak úgy...

Friss topikok

• Utaz(gat)ó: @nyelvmester: Köszönöm a jókívánságokat! Egyúttal neked pedig szeretnék sok sikert kívánni a száll... (2010.09.07. 15:05) Hotel Astoria Kitzbühel

Linkblog

Archívum

Hotel Delpack Timisoara

2010.09.07. 17:34 Utaz(gat)ó

Temesváron két barátommal jártam még az év elején. Ebben az esetben is sikerült egy nagyon jó szállodát kifognunk, kimondottan barátságos áron.

Sőt, az egész kiruccanás igen olcsó volt. A menettérti vonatjegy Budapestről mindössze 33€ fejenként, helyjeggyel együtt. Azt, hogy a szállodában végül mennyit fizettünk, csak a post végén árulom el. :-)

Először kicsit tartottam a dologtól, a szálloda ugyanis nem kifejezetten a belvárosban van. A vasútállomásról egy hosszabb sétával azért el lehetett érni az objektumot, sok cuccunk nem volt, így nem haltunk bele a dologba. A szállodát megtalálván megelégedettséggel töltött el, hogy az előzetesen megtekintett képeknek megfelelő épület előtt találtuk magunkat. A szálloda elhelezkedéséből később sem volt gond, a taxi Temesváron kimondottan olcsó, 10 lejnél többet sosem fizettünk a városban egy útért. Három felé szétdobva ez konkrétan alig több, mint kétszáz forint fejenként.

A képet a www.hostelsclub.com oldalról töltöttem le, mert a saját fotóinkat jelenleg sajnos nem találom, de ami késik, nem múlik, később lehet, hogy újabb fotókkal egészítem ki a bejegyzést.

A szálloda nemrég épült, a külső dizájn eléggé megnyerő, a parkolóban és a lépcső előtt nem kimondottan olcsó autók sorakoztak. A belső tér is letisztult, modern, felesleges giccsektől mentes. A szobák jellegzetes kiugró részeiben egy kis asztal mellett két szék van, ettől az egész szoba még tágasabbnak tűnik. Mivel hárman mentünk, szükség volt pótágyra, mely kényelmesen elfért.

Úgy gondoltuk, a szálloda éttermében lenne a legcélszerűbb vacsorázni, de az étteremben születésnapi buli volt, a bárban pedig egy komplett kosárlabdacsapat számára volt megterítve az asztal. Ennek ellenére - vélhetően a konferenciateremből - szó nélkül kerítettek nekünk egy extra asztalt, ahol meg tudtunk vacsorázni.

Alapvetően kellemessé tette a tartózkodásunkat a tény, hogy a második emeleti lépcsőfordulóban és a bárban is ki volt téve egy kávégép, ahol az ember egész nap kiszolgálhatta magát kávéval, teával, forró csokival - teljesen ingyen. Az ingyenes wifi sajnos csak a folyosón működött rendesen, de ez összecseng az eddigi romániai tapsztalataimmal, miszerint alig lehet olyan szállodát találni, ahol nincsen ingyen wifi, viszont mindig vadászni kell a lefedettséget.

A reggeli ezen a szinten átlagosnak mondható, abszolút megfelelt az igényeinknek, a sokféle gyümölcslevet talán érdemes kiemelni.

És hogy mindez mennyibe került? A szoba ára reggelivel együtt 50€ volt, a pótágyért pedig húsz eurót kellett volna fizetnünk. Volna. Kicsekkoláskor egy széles mosoly keretében mondták, hogy csak 50 euróval tartozunk.

Így fejenként alig több, mint 4000 forintért szálltunk meg a szállodában, összességében a temesvári hétvégénk utazással, szállodával, vacsival, taxiköltséggel és költőpénzzel együtt bőven a fejenkénti 20.000 forint alatt kijött.

Szólj hozzá!

Címkék: hotel románia taxi szálloda temesvár

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.